يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ , 20 Oct 2024
جانشین انتظامی استان همدان از توقیف ۴ هزار و ۲۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال و توقیف سه دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی اسدآباد خبر داد.
توقیف محموله ۶ میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در اسدآباد
به گزارش زیبانا،‌ رضا زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اماکن بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری و عوامل پاسگاه انتظامی چهاردولی با تشدید اقدامات اطلاعاتی و کنترلی‌ در مسیر اسدآباد به قروه، حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف محموله انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران به دنبال رصد اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تردد کالای قاچاق، حین کنترل این محور موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پراید حامل کالای قاچاق و دو دستگاه خودرو پژو شوتی و اسکورت آن شدند.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه عنوان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو ۴ هزار و ۲۲۴  قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت جدی در محورهای مواصلاتی شهرستان استمرار دارد، یادآور شد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده