شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , 19 Oct 2024
مراسم افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی) برگزار شد.
ایران بیوتی افتتاح شد
به گزارش زیبانا، این مراسم با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، سید نظام الدین موسوی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن، علی مرادی مجری برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی و دیگر فعالان این حوزه برگزار شد.

این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۵ هزار مترمربع در سالن های ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹، ۲۷، ۳۱، ۳۵ و ۳۸ برپا شده است، میزبان شرکت های خارجی از کشورهایی مانند چین، ترکیه، فرانسه، هندوستان، کره جنوبی، مالزی، آلمان، روسیه، ایتالیا، سوئیس، هلند، آرژانتین و بلژیک است.

علاوه بر این، هیات های تجاری از کشورهای روسیه، ازبکستان، فرانسه، ارمنستان، چین و ترکیه در این رویداد مهم حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی و کلین فرصتی ارزشمند برای فعالان صنعت بهداشت و زیبایی به منظور تبادل نظر، معرفی محصولات جدید، عقد قرارداد و یافتن شرکای تجاری جدید فراهم می کند.

سی و یکمین نمایشگاه ایران بیوتی و کلین که از ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ بعد از ظهر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

 
منبع : پایگاه خبری گسترش نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده