يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ , 20 Oct 2024
شرکت پرادا اس‌پی‌ای و گروه لورئال امروز از امضای یک توافق‌نامه مجوز بلندمدت جهانی برای تولید، توسعه و توزیع محصولات زیبایی لوکس برای برند میو میو خبر دادند. به دنبال همکاری موفق با برند پرادا، میو میو اکنون به بخش لورئال لوکس برای یک فصل جدید در حوزه زیبایی می‌پیوندد. انتظار می‌رود اولین عطرهای این برند تحت مدیریت گروه لورئال در سال ۲۰۲۵ عرضه شوند. این توافق پس از تاییدیه‌های قانونی مرسوم، در صورت لزوم، اجرایی خواهد شد.
میو میو و لورئال: امضای توافق‌نامه‌ای برای خلق زیبایی
به گزارش زیبانا، نظر مدیرعامل میو میو، بِنِدِتا پِتروزو: “ما از اعلام این همکاری با یک شرکت مطرح و پیشرو در حوزه زیبایی مانند لورئال هیجان‌زده هستیم. این فصل جدید از رشد برند و دستیابی به پتانسیل کامل میو میو در این عرصه حمایت خواهد کرد.”

نظر سیریل چاپوی، رئیس لورئال لوکس: “در طول سال‌های گذشته، ما همکاری بسیار قوی و موفقی با تیم‌های پرادا برقرار کرده‌ایم. اکنون از اینکه میو میو را به جمع خود اضافه کنیم و پتانسیل خارق‌العاده‌ی آن را در حوزه زیبایی رها کنیم، بسیار هیجان‌زده هستیم. با جایگاه منحصر به فرد خود که با خلاقیت و آزمایش‌های بی‌پایان تقویت می‌شود، میو میو به طور کامل مجموعه برندهای نمادین لورئال لوکس را تکمیل می‌کند و بر رهبری جهانی ما در بخش عطرها تاکید می‌کند.”

 
منبع : فوت و فن
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده