يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ , 20 Oct 2024
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، از کشف بیش از ۳۷ هزارقلم لوازم آرایشی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۹۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
کشف ۹۵ میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در تهران
به گزارش زیبانا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در این باره گفت: با اطلاع از این که یک قاچاقچی کالا اقدام به انبار مقادیری کالای لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محدوده بزرگراه شهید لشکری تهران کرده است، تیم‌های عملیاتی این یگان برای بررسی موضوع به تحقیقات گسترده در این زمینه پرداختند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک یک انبار کالا با همکاری همدستش مقادیری لوازم آرایشی - بهداشتی خارجی و قاچاق را با استفاده از خودرو‌های شوتی به یک انبار کالا انتقال می‌دهند و سپس با انتقال به انبار دیگری به توزیع کالا‌ها به صورت اینترنتی می‌پردازند.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس، محل‌های موصوف را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در بازید از این مکان‌ها ۳۷ هزار و ۶۴۳ قلم لوازم آرایشی محصول کشور‌های خارجی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۹۵ میلیارد ریال براورد کرده اند و همه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران قرار گرفت.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع : خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده