شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , 19 Oct 2024
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۶۷ هزار و ۷۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.
کشف بیش از ۶۷ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در لرستان
به گزارش زیبانا، سردار یحیی الهی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: این تعداد لوازم آرایشی و ۳۳۶ قلم بلوریجات خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است گفت: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

توقیف محموله دلستر خارجی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل نوشیدنی خارجی قاچاق در خرم آباد خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی حامل کالا مظنون شدند و آن را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

سردار الهی بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو، موفق به کشف ۱۹ هزار و ۷۹۸ عدد دلستر خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی شدند.

وی با اشاره به ارزش ۱۴ میلیارد ریالی محموله قاچاق کشف شده افزود: راننده خودرو توقیفی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و محموله کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده