براساس نتایج یک مطالعه جدید، استفاده منظم از رسانههای اجتماعی و برنامههای ویرایش عکس با افزایش علاقه به عملهای زیبایی مرتبط است.
به گزارش زیبانا، این مطالعه نشان داد افرادی که زمان زیادی را در پلتفرمهایی مانند اینستاگرام و اسنپ چت سپری میکنند، به احتمال زیاد به انجام عملهای زیبایی فکر میکنند.
این تمایل تحت تاثیر برنامههای ویرایش عکس، دنبال کردن سلبریتیها و اینفلوئنسرها و قرار گرفتن در معرض حسابهای رسانههای اجتماعی درباره جراحی پلاستیک، پوست و موارد دیگری است که نتایج عملهای زیبایی را به نمایش میگذارند/نکست شارک.