يکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳ , 24 Nov 2024
براساس نتایج یک مطالعه جدید، استفاده منظم از رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های ویرایش عکس با افزایش علاقه به عمل‌های زیبایی مرتبط است.
ارتباط استفاده منظم از رسانه‌های اجتماعی با افزایش علاقه به عمل‌های زیبایی
به گزارش زیبانا، این مطالعه نشان داد افرادی که زمان زیادی را در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و اسنپ چت سپری می‌کنند، به احتمال زیاد به انجام عمل‌های زیبایی فکر می‌کنند.

این تمایل تحت تاثیر برنامه‌های ویرایش عکس، دنبال کردن سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها و قرار گرفتن در معرض حساب‌های رسانه‌های اجتماعی درباره جراحی پلاستیک، پوست و موارد دیگری است که نتایج عمل‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارند/نکست شارک.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شرکت های برگزیده